جهت دریافت کدانواع ریبون ریماتولز کلیک کنید:http://rimatools.blogfa.com/
نماز::.|ستون دین::.

نماز
















فضیلت ماه ذی القعده
نماز روز یكشنبه از ذی القعده
از انس بن مالك روایت شده است كه رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ روز یكشنبه در ماه ذی القعده فرمود: مردم كدام از شما می خواهد توبه كند؟ گفتیم: یا رسول الله تمام ما می خواهیم توبه كنیم. پس فرمود: غسل كنید و وضو بگیرید و چهار ركعت نماز بخوانید، در هر ركعت حمد یك مرتبه و سوره توحید سه مرتبه و سوره ناس و فلق هر یك را یك مرتبه. پس بعد از نماز هفتاد مرتبه بگوید: «استغفر الله ربّی و اتوب الیه». پس ختم كنید به «لا حول و لا قوّه الّا بالله العلیّ العظیم». پس بگویید: «یا عزیز یا غفّار اغفرلی ذنوبی و ذنوب جمیع المؤمنین و المؤمنات فانّه لا یغفر الذّنوب الا انت».
پس فرمود: نیست از امت من بنده ای كه این عمل را به جا بیاورد، مگر این كه ندا شود به او از آسمان: ای بنده خدا عمل را از سر بگیر كه توبه تو قبول شد و گناهانت آمرزیده شد و دشمنان او در روز قیامت از او راضی شوند و با ایمان بمیرد و دلش گرفته نشود و قبرش گشاده و نورانی گردد و والدینش از او راضی شوند و مغفرت شامل والدین او و ذریه او گردد و توسعه رزق پیدا كند و ملك الموت در وقت مردن با او مدارا كند و به آسانی جان او بیرون شود.
نماز روز بیست و پنجم
دو ركعت در وقت چاشت، در هر ركعت بعد از حمد پنج مرتبه سوره و الشمس، و بعد از سلام نماز بخواند: «لا حول و لاقوّه الّا بالله العلیّ العظیم». پس دعا كند و بخواند: یا مقیل العثرات اقلنی عثرتی یا مجیب الدّعوات اجب دعوتی یا سامع الاصوات اسمع صوتی و ارحمنی و تجاوز عن سیّئاتی یا ذا الجلال و الإكرام یا ارحم الرّاحمین».


 . مفاتیح الجنان، ص 504.
 . مفاتیح الجنان، ص 504.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:نمازهای ماه ذی القعده , انواع نماز ها , نماز , آموزش نماز , وبلاگ نماز,سـاعت 22:20 نويسنده محمد محمودی

яima